Strona 1 z 3

You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 15 Wrz 2014 10:03
przez Iguana
Sprawa jak zwykle wykluła sie w trakcie innej dyskusji a ze wydaje sie być rozwojowa to chyba warto porozmawiać o tym jak wykorzystać YouTube.

Z moich obserwacji wynika ze do takiego celu są różnego typu filmiki
1. prezentacja kwiaciarni
2. film z konkretnej realizacji np ślubnej
3. pokaz slajdów z bukietami autorstwa konkretnej pracowni
4. reportaż z prac dekoratorskich
5. instruktarz jak wykorzystać elementy zakupione/wypożyczone w danej firmie (np jak zakładać pokrowiec i wywiązać kokardę)
6. prezentacja pracy przy dekoracji jakiegoś wydarzenia
7. instruktarz filmowy jak dbać o kwiaty zakupione żeby jak najdłużej cieszyły oko
8. * kamera na żywo w kwiaciarni :mrgreen:

Kosmetyczne lifestylowe kulinarne i recenzujące produkty wszelkiej masci kanały robią karierę nie tylko wirtualną więc może warto pomyśleć jak wykorzystać ten kanał.

Pamiętacie film naszej Jessi https://www.youtube.com/watch?v=lgRnSjl ... 5IJPdLUh-g 34000 :upup: i wiele zapytań i zleceń na taką dekoracje jessi odezwij się kobieto! :friends:

Czy ktos wykorzystuje You Tube? Podzielcie sie doświadczeniem.

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 16 Wrz 2014 14:41
przez kascok
Nooo to przyszłościowa sprawa i to bardzo :D fajnie byłoby zrobić taki reportaż z jakiegoś ciekawego zlecenia :D żeby pokazać ludziskom ile pracy, potu i wysiłku wkładamy w przygotowanie jakichś dekoracji :D oczywiście nie mówię o tym żeby pokazywać krok po kroku co robimy i jak. kurde aż się napaliłam :lol: :lol: Ja mogłabym pójść na coś takiego tylko, że samej totak trochę lipa. Trzebaby się spiknąć jakimś teamem i razem coś wykombinować. Byłabym nawet w stanie poświęcić jakieś swoje zlecenie na taki cel :D To by chwyciło tak myślę, tylko musiałoby być zrobione z jajem :smileyflower:
Dla krzewienia i edukacji tłumów, coby nie myśleli, że praca z kwiatkami to łatwizna :mrgreen:

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 16 Wrz 2014 16:03
przez Iguana
Tez mnie temat mocno zaciekawił. Poszukajmy inspiracji... widziałam kiedyś film z realizacji z USA głównie pokazane jak wielka ilość kwiatów przyjechała jak długo florysta pracuje i ile takich dekoracji na sale się wiezie. Do tego podkład muzyczny i oczywiście film jak wszystko na miejscu wygląda. Faktycznie to ktoś musiałby za nami z ta kamerka latać :mrgreen:

Full wypas :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=73bGoiXz0CU" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; nawet jest reakcja młodych zachwyconych :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=QLdd1QQVIb4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; kwiaciarnia na co dzień

dla inspiracji cd.

https://www.youtube.com/watch?v=R1my6mppY0E" onclick="window.open(this.href);return false;

Znalazłam też kanał naszej forumowej koleżanki :smileyflower: https://www.youtube.com/watch?v=pHQaEfK ... VH3zb4_Mww taka liczba odsłon musi chyba dawać jakiś konkretny wynik. Kasiu czy jakiś klient się zgłosił do ciebie bo wpadł mu w oko twój film?

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 10 Paź 2014 09:07
przez Iguana
Nie mam pojęcia czy temat w ogóle kogoś interesuje ale własnie trafiłam na świeżutki film od Huberta - mamy obraz jak taki film może wyglądać w polskiej rzeczywistości
https://www.youtube.com/watch?v=NyXgph_D5-4#t=50

Jak dla mnie bomba :drink:

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 10 Paź 2014 14:33
przez zielonykoralik76
Świetna dekoracja :heartbeating: No i film :lol: Myślę, że super montować takie filmiki przy większych zamówieniach. Taki krótki reportaż z realizacji jest świetną formą reklamy :lol:

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 10 Paź 2014 17:23
przez Iguana
W stacjonarnej kwiaciarni to chyba nawet na co dzień albo przy okazji oferty na święta taki filmik mógłby dać całkiem fajne efekty.

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 11 Paź 2014 07:19
przez zielonykoralik76
To nawet nie filmik, a teledysk z fotami prac- też świetny pomysł na promocję. Kasiapek pewnie mogłaby ze 3 takie zrobić z sezonu :naughty:
https://www.youtube.com/watch?v=2LJcyLM4fJw

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 15:05
przez Iguana
Odświeżam temat. Czy ktoś ruszył z youtube - promowaniem?
Ja przyznam ze niestety jakos czasu brakło az wstyd :oops:

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 17:27
przez zielonykoralik76
Jestem od 2 miesięcy związana z salonem ślubnym, który ma w swojej ofercie równiez dekoracje ślubne. Po styczniowych targach ślubnych zmontowany mamy taki filmik- nie jest to perfekcyjne, ale myślę, że nie takie kiepskie. Bukiety jej i moje. Film ma 2 miesiące, tyle też jesteśmy po targach- rezultat to 4 umowy na sukienki, i 3 na dekoracje, pewne, zaklepane, zapłacone. Wszystkie dziewczyny z targów :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=QftyC9k ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 19:27
przez parviflora
Koraliku - szczerze? Po około 30 sekundach moje uszy przeszły załamanie dźwiękowe... Może coś mniej wiercącego dziurę w błonie bębenkowej - a będzie się milej oglądało? Szkoda, by potencjalny klient zapamiętał tylko dźwięk albo żeby przez niego wyłączył kanał w cholerę... Poza tym skład zdjęć ok, na pewno jest to jakaś forma reklamy.

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 20:38
przez zielonykoralik76
Nie ja robiłam, i nie ja dobierałam muzykę :D Jakoś tak poszło :D

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 20:52
przez parviflora
:ksiadz: odczyń! ;)

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 20:57
przez zielonykoralik76
Pomyślimy :wink: :magia:

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 04 Mar 2015 20:59
przez Iguana
No ale jaka efektywnowść :shock: o ja gratuluje rezultatów (muzyczkę można sobie wyciszyć :mrgreen: ) teraz jestem ciekawa czy filmik zrobił swoje czy tylko targi.

Re: You Tube - promocja kwiaciarni pracowni florystycznej

PostWysłany: 05 Mar 2015 06:21
przez zielonykoralik76
Wystawialiśmy się po raz pierwszy na targach. To niewielka, kilkunastotysięczna miejscowość. Byłyśmy zaskoczone takim odzewem :lol: Tak ze 1,5-2 tyg.po targach się zaczęło. Dzwoniły i umawiały się dziewczyny, przyjeżdzały. Jedna kiecka na przyszły rok, 3 na tą jesień. Sama się dziwię odzewem, bo kiedyś ,jak pracowałam w Katowicach, czyli jednak dużym mieście wystawialiśmy się w Spodku i Bytkowie, mega targi, i zero odzewu, kompletnie nikt. No, ale wtedy nie było netu :lol:
Wiecie, my działamy lokalnie, ciężko też namówić dziewczyny na coś innego, drogiego, ale pokazujemy. Raczej chcę trafić do tutejszych potencjalnych klientek, więc tu też się pokazujemy, banery, ulotki, aktywność na imprezach, wośp, koncerty charytatywne, pokazy dla dzieciaków w przedszkolu czy szkole. Ludzie zaczynają kojarzyć firmę, no a o to w końcu chodzi :D