Strona 2 z 2

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 05 Mar 2015 07:25
przez Agnes79
Ja mam średnio 50 % ślubnych zamówień z "ulicy" a 50 % z fejsa także warto, uważam też, że wiele zależy od wyglądu naszego facebooka, pod żadnym pozorem nie powinno się wstawiać na swój profil firmowy jakiś głupawych filmików ,zdjęć no i przekleństw co na kilku firmowych profilach ( nie tylko w naszej branży)widziałam na mnie osobiście działa to odstraszająco. Jeżeli żarty/filmiki są związane z tym czym zajmuje się firma ,czy są to jakieś cytaty czy złote myśli to jeszcze ok ale czasem.....dramat więcej głupot niż konkretnej oferty.

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 05 Mar 2015 08:07
przez asia_9
Przez bardzo długi czas FB dla mnie nie istniał. dopóki kilka osób nie zwróciło mi uwagi, że to doskonałe narzędzie marketingowe. Z biegiem czasu przyznam im rację. Do mnie średnio 30% ludzi trafia właśnie poprzez FB.

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 05 Mar 2015 10:34
przez zielonykoralik76
Profil firmowy - to wizerunek firmy. Wstawianie "sentencji" z przekleństwami jest nie na miejscu, to samo tyczy się całkiem prywatnych zdjęć, np. z imprezy w knajpie przy piwku. Nie można tego nikomu zabronić, ale wydaje mi się ,że nie świadczy to na naszą korzyść. Radziłabym też zrezygnować z wypowiadaniem się z mocno konserwatywnymi poglądami politycznymi czy religijnymi. To nasza sprawa prywatna, i chyba nie powinno to być publikowane na profilu kwiaciarni .
Do tego w miarę możliwości systematyczne dorzucanie fotek i informacji na temat firmy.

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 05 Mar 2015 11:55
przez Iguana
Według mnie z powyższych powodów ale nie tylko trzeba posiadać profil prywatny i profil firmowy. Przecież przełączanie się między nimi nie jest skomplikowane, nie trzeba się ponownie logować.
Nadal często widuje profile jakiejś kwiaciarni typu Anna Annowska kwiaciarnia Anna i oczywiście nie ma mowy żeby np polubić taką stronę bo to profil prywatny i trzeba poprosić do dołączenie do grona znajomych co jest absurdalne.

Jeśli już zabraliśmy się za wyszukiwanie błędów w profilach to
- brak informacji o lokalizacji
- brak odnośnika do strony firmowej
- ostatni post sprzed miesiąca albo pół roku
to dla mnie problematyczne sytuacje. Bo niby skąd ewentualny zainteresowany ma wiedzieć czy firma robi dekoracje w Szczecinie czy Zakopanym? Czy firma w ogóle jeszcze istnieje?

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 05 Mar 2015 19:26
przez Jessi
ja tez miałam kilka kontaktów przez FB ale z tego co wiem, wcześniej wypatrzyli mnie sobie w realu :)
natomiast kontakt przez PW na FB bezcenny :mrgreen:

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 10 Lip 2017 11:33
przez zolwstepowy
Jak tak czytam wasze odpowiedzi po tych dwóch latach, to żałuję, że wcześniej nie wpadłam na takie forum. Mogłabym się zająć takim promowaniem znacznie wcześniej, niż dochodzić do wszystkiego sama powoli :wink:
Teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości, że FB to główny kanał promocji - dociera do najszerszej grupy osób. Sama znam parę takich lokalizacji, niekoniecznie związanych z kwiatowym biznesem, których strony na facebooku są prowadzone tak, że gdybym mogła, siedziałabym u nich cały czas, mimo że mieszkam 400 km od nich :D

Teraz sporo mechanizmów działania facebooka i wykorzystania reklam znam już z doświadczenia, ale jeśli jeszcze ktoś zastanawia się nad reklamowaniem na facebooku, to z całego serca polecam wam darmowego ebooka Social Tigers - to kopalnia wiedzy, a wszystko w jednym miejscu, w dodatku z ćwiczeniami, więc nie trzeba przekopywać się przez jakieś posty na blogu, a zdobyta wiedza jest od razu sprawdzana w praktyce. Serio polecam!
Dla zainteresowanych podaję link: http://socialtigers.pl/ebook

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

PostWysłany: 28 Kwi 2019 20:54
przez wiola87
Ten temat jest jeszcze bardziej aktualny dzisiaj. Warto sobie zdac sprawe z jednego faktu, dzialania marketingowe sa aktualnie dostepne dla kazdego zainteresowanego, nie jak to mialo miejsce jeszcze kilka lat temu - tylko dla najwiekszych firm. Moim zdaniem to nawet lokalne biznesy moga bardzo duzo ugrac w tych kwestiach bo promowanie na facebooku daje ogromne mozliwosci. Wystarczy tylko rzucic okiem na profile konkurencyjne pod wzgledem polubien. Mozna korzystajac z niego nie tylko znalezc potencjalnych odbiorcow dla naszych uslug ale takze zbudowac pozytywny wizerunek. Jednym z najwazniejszych aspektow jest dobry kontakt z klientem. Zyjemy w czasach gdzie kazdy chce miec jak najszybciej odpowiedz bo inaczej pojdzie zwyzcajnie do konkurencji. Prowadzac wlasny profil na mediach spolecznosciowych dobrze byloby zadbac o osobe odpowiadajaca w miare szybko na wszystkie pytania. To samo tyczy sie odpowiadania na maile gdzie zazwyczaj pozostawia ten aspekt wiele do zyczenia. Oczywiscie wskazowek jak efektywnie promowac sie jest wiecej, konkretne zastosowania mozna przeczytac chociazby w tym artykule - https://socialpress.pl/2014/03/6-porad- ... -facebooku