Iguana napisał(a):No to OK
Pytania moje na dziś:
1/ Jak to zrobić żeby fanami naszego fanpaga na facebook byli nasi klienci (powiedzmy w 90%) zakładając że jesteśmy niestacjonarni? Zakładam ze taka sytuacja pozwala bardziej skutecznie wykorzystać facebooka jako narzędzie.
cdn.

Ad. pyt.1/
Najważniejszą rzeczą w przypadku mowy o fanach jest świadomość tego, że nie wystarczy tych fanów pozyskać: ani pod kątem ilości ani pod kątem jakości, czyli tak, jak tutaj jest mowa - nie wystarczy, żeby fani byli naszymi klientami.
Algorytm FB działa tak, że nasze posty trafiają bezpośrednio do niewielkiej liczby naszych fanów i głównie są to Ci, którzy i tak są aktywni: lajkują, piszą komentarze, udostępniają dalej. Często ilość fanów ma znaczenie tylko wizerunkowe, tj. popularne jest postrzeganie w stylu: "ma dużo lajków - to znaczy, że strona - i jej właściciel - są warci zainteresowania.." Podczas gdy mogło się zdarzyć, że ta ilość fanów została "kupiona" i nie świadczy o jakości strony.
Dlatego tak ważna jest treść, którą umieszczamy na swojej stronie: ciekawa, zgodna z tym, w czym chcemy budować naszą specjalizację. Ta treść - przekazywana dalej będzie nam budować dobry zasięg. A gdy fani będą ją czytać i będą aktywni, to będą częściej nasze posty "dostawać", więc będą o nas na bieżąco czytać i chętniej kupować.
Aby najwięcej skorzystać na FB, to najlepiej promować i stronę i posty. Jeśli faktycznie mamy mało fanów i na nich nam zależy, to można korzystać także z narzędzia, gdzie płacimy tylko za zdobycie fana.
Zachęcamy do kontaktu z profesjonalistami z tej dziedziny, np.
http://socjomania.pl/jak-zdobywac-fanow ... -praktyki/" onclick="window.open(this.href);return false;.