Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

ABC marketingu w kwiaciarni. Pomysły i porady.

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Postprzez Agnes79 w 05 Mar 2015 07:25

Ja mam średnio 50 % ślubnych zamówień z "ulicy" a 50 % z fejsa także warto, uważam też, że wiele zależy od wyglądu naszego facebooka, pod żadnym pozorem nie powinno się wstawiać na swój profil firmowy jakiś głupawych filmików ,zdjęć no i przekleństw co na kilku firmowych profilach ( nie tylko w naszej branży)widziałam na mnie osobiście działa to odstraszająco. Jeżeli żarty/filmiki są związane z tym czym zajmuje się firma ,czy są to jakieś cytaty czy złote myśli to jeszcze ok ale czasem.....dramat więcej głupot niż konkretnej oferty.
Agnes79
Green Room
Green Room
 
Posty: 333
Dołączenie: 01 Sty 2011 19:36
Miejscowość: Łódź Piotrków

Re: Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Postprzez asia_9 w 05 Mar 2015 08:07

Przez bardzo długi czas FB dla mnie nie istniał. dopóki kilka osób nie zwróciło mi uwagi, że to doskonałe narzędzie marketingowe. Z biegiem czasu przyznam im rację. Do mnie średnio 30% ludzi trafia właśnie poprzez FB.
Awatar użytkownika
asia_9
Green Room
Green Room
 
Posty: 1182
Dołączenie: 16 Sty 2012 07:29

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Postprzez zielonykoralik76 w 05 Mar 2015 10:34

Profil firmowy - to wizerunek firmy. Wstawianie "sentencji" z przekleństwami jest nie na miejscu, to samo tyczy się całkiem prywatnych zdjęć, np. z imprezy w knajpie przy piwku. Nie można tego nikomu zabronić, ale wydaje mi się ,że nie świadczy to na naszą korzyść. Radziłabym też zrezygnować z wypowiadaniem się z mocno konserwatywnymi poglądami politycznymi czy religijnymi. To nasza sprawa prywatna, i chyba nie powinno to być publikowane na profilu kwiaciarni .
Do tego w miarę możliwości systematyczne dorzucanie fotek i informacji na temat firmy.
Awatar użytkownika
zielonykoralik76
Green Room
Green Room
 
Posty: 1457
Dołączenie: 02 Sie 2012 11:40

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Postprzez Iguana w 05 Mar 2015 11:55

Według mnie z powyższych powodów ale nie tylko trzeba posiadać profil prywatny i profil firmowy. Przecież przełączanie się między nimi nie jest skomplikowane, nie trzeba się ponownie logować.
Nadal często widuje profile jakiejś kwiaciarni typu Anna Annowska kwiaciarnia Anna i oczywiście nie ma mowy żeby np polubić taką stronę bo to profil prywatny i trzeba poprosić do dołączenie do grona znajomych co jest absurdalne.

Jeśli już zabraliśmy się za wyszukiwanie błędów w profilach to
- brak informacji o lokalizacji
- brak odnośnika do strony firmowej
- ostatni post sprzed miesiąca albo pół roku
to dla mnie problematyczne sytuacje. Bo niby skąd ewentualny zainteresowany ma wiedzieć czy firma robi dekoracje w Szczecinie czy Zakopanym? Czy firma w ogóle jeszcze istnieje?
Awatar użytkownika
Iguana
Green Room
Green Room
 
Posty: 5085
Dołączenie: 01 Gru 2008 20:12

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Postprzez Jessi w 05 Mar 2015 19:26

ja tez miałam kilka kontaktów przez FB ale z tego co wiem, wcześniej wypatrzyli mnie sobie w realu :)
natomiast kontakt przez PW na FB bezcenny :mrgreen:
sukces..?..kiedy patrzysz w przeszłość i nie pragniesz wszystkiego zmienić....
_____________________________________________
http://www.jessi.pl / https://www.facebook.com/jessidekor / https://www.facebook.com/profile.php?id=100001640801670
Awatar użytkownika
Jessi
Green Room
Green Room
 
Posty: 4789
Dołączenie: 20 Paź 2009 21:03
Miejscowość: śląskie

Re: Facebook jako narzędzie do promowania kwitnącego biznesu

Postprzez zolwstepowy w 10 Lip 2017 11:33

Jak tak czytam wasze odpowiedzi po tych dwóch latach, to żałuję, że wcześniej nie wpadłam na takie forum. Mogłabym się zająć takim promowaniem znacznie wcześniej, niż dochodzić do wszystkiego sama powoli :wink:
Teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości, że FB to główny kanał promocji - dociera do najszerszej grupy osób. Sama znam parę takich lokalizacji, niekoniecznie związanych z kwiatowym biznesem, których strony na facebooku są prowadzone tak, że gdybym mogła, siedziałabym u nich cały czas, mimo że mieszkam 400 km od nich :D

Teraz sporo mechanizmów działania facebooka i wykorzystania reklam znam już z doświadczenia, ale jeśli jeszcze ktoś zastanawia się nad reklamowaniem na facebooku, to z całego serca polecam wam darmowego ebooka Social Tigers - to kopalnia wiedzy, a wszystko w jednym miejscu, w dodatku z ćwiczeniami, więc nie trzeba przekopywać się przez jakieś posty na blogu, a zdobyta wiedza jest od razu sprawdzana w praktyce. Serio polecam!
Dla zainteresowanych podaję link: http://socialtigers.pl/ebook
Autumn is a second spring when every leaf is a flower. ~Albert Camus
Awatar użytkownika
zolwstepowy
 
Posty: 1
Dołączenie: 10 Lip 2017 11:24
Miejscowość: Warszawa

Poprzednia

Powróć do ABC marketingu w kwiaciarni

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość